KIMBERLY HILL CRITICĂ PROGRAMUL COMPETIȚIONAL INTERNAȚIONAL CLOCIT DE PROȘTII DIN FIVB ȘI DIN CEV…

aqualine.ro/

KIMBERLY HILL CRITICĂ PROGRAMUL COMPETIȚIONAL INTERNAȚIONAL CLOCIT DE PROȘTII DIN FIVB ȘI DIN CEV

La fel ca Bruno Rezende anul trecut, recent și Kimberly Hill a criticat programul competițional tîmpit clocit de proștii lui Moș Ary, președintele FIVB, șontorogul ilegal ales pentru 2 mandate deodată. Sportivii de top sînt cei mai chinuiți. După ce joacă meciuri dure în campionate puternice, mai joacă și în Liga Campionilor, vine vara cu program și mai nebun. Mulți cititori de aici aud de Liga Națiunilor, poate mai văd cîteva meciuri, dar nu se gîndesc ce design tembel are competiția. Nu numai că rezultatele se cumulează aleatoriu, dar echipele sînt nevoite să brăzdeze mapamondul în lung și în lat, timp de 5 săptămîni, în fiecare săptămînă în altă țară, și jucînd cîte 3 meciuri la rînd, și alea destul de dure.

ottobroker.ro

Dar nu e gata! Vin calificările pentru Jocurile Olimpice și, eventual, campionatele continentale.

Nu e bine nici ca în bulibășatul Ghiulangiului, să joci 6 luni și apoi să dormi 6 luni, dar nici așa să nu poți răsufla, să nu poți sta cu prietenii și cu familia deloc. Este evident că nu există deloc respect pentru sportivi, care sînt chinuiți cumplit an de an. Estimp, șontorogul de Moș Ary și tolomacul Boričić rînjesc ca proștii. Mai există vreau alt sport în care participanții să fie chinuiți așa?

creditfix.ro

A few days after playing in the CEV Champions League, Kimberly Hill went on vacation.

3 thoughts on “KIMBERLY HILL CRITICĂ PROGRAMUL COMPETIȚIONAL INTERNAȚIONAL CLOCIT DE PROȘTII DIN FIVB ȘI DIN CEV…

1. Și în handbalul internațional au fost păreri ale jucătorilor/jucătoarelor care s-au plîns de programul foarte solicitant al competițiilor…se pare că asta e viața de sportiv care joacă chiar la nivel profesionist.

2. FiVB si CEV ar trebui sa se intoarca in timp si sa foloseasca acelasi sistem de competitie care umplea salile de spectatori…………pentru ca “ce e prea mult strica”

Comentezi?