VIȘĂNEALA VERII. PROSTĂNACII ȘI-AU UMPLUT „REGULAMENTELE“ DE IMBECILITĂȚI, DE AGRAMATISME ȘI DE GREȘELI DE…

VIȘĂNEALA VERII. PROSTĂNACII ȘI-AU UMPLUT „REGULAMENTELE“ DE IMBECILITĂȚI, DE AGRAMATISME ȘI DE GREȘELI DE…

VIȘĂNEALA VERII. PROSTĂNACII ȘI-AU UMPLUT „REGULAMENTELE“ DE IMBECILITĂȚI, DE AGRAMATISME ȘI DE GREȘELI DE TIPAR * CALCULUL VÎRSTEI SUB-23 DIN NOU ÎMPOTRIVA MATEMATICII * JUCĂTORUL SUB-23 NU MAI TREBUIE SĂ JOACE 20 DE SETURI?

Pe situl ferevișului au început slugile proaste din Consiliul Slujitor să publice noile regulamente, noile serii etc. Așa cum ne-au obișnuit, materialele mustesc de prostie. Stai și te crucești și te miri dacă există vreo ființă cu neuroni în acea cloacă pestilențială, în acea adunătură de prostănaci care sufocă voleiul românesc de 14 ani.
Știu că există mulți sclifosiți care se ofilesc la bască dacă citesc aici de „proști, tîmpiți, imbecili“. Eu le-aș recomanda să se concentreze pe problema adevărată, să se scandalizeze că au ajuns proștii, tîmpiții, imbecili să conducă voleiul românesc și că, sub dictatura lui Ghiță Ghiulangiul, voleiul românesc a tot luat-o la vale.

Am demonstrat de mai multe ori imbecilitarea slugilor și mai încercăm o dată. Discutăm tot despre jucătorul care ar trebui să aibă „Sub-23“ de ani.

Dom Profesor Universitar, Florin Grapă, am văzut în ultima vremă că v-ați întorc cu c… fundul către mediul voleibalistic, fiind prea ocupat să-i faceți pe plac Ghiulangiului și să nu-l supărați cumva. V-aș întreba ce fel de „artimetică“ ați făcut domnia dumneavoastră la acea facultate de tumbe. Cînd vi se cerea să faceți 3 tumbe, le socoteați corect? Dar 23 de tumbe știți să socotiți?
Haideți să socotim împreună, băbește (că pe dește nu putem, că nu aveam așa de multe).

Ați scris acolo, ați votat, ați aprobat, în calitate de Consiliu Slujitor, că jucătorul Sub-23 trebuie să fie „născut 01.09.1995 și mai tânăr“.

Să presupunem că aveți la Știința Bacău o jucătoare pe nume Neca Bagșiș, născută pe 8 sep 1995. După definiția slugilor, este jucătoare Sub-23. De acord pînă aici, Dom Profesor Universitar? Vă concentrați?

În prima etapă a campionatului feminin, la 27 oct 2018, cînd jucați cu CSM Tîrgoviște, ce vîrstă va avea jucătoarea? (puteți suna un prieten!)
Mie mi-a dat 23 ani 1 lună și 19 zile.
Cum PM v-a dat vouă, prostănacilor, că „23 ani 1 lună și 19 zile“ înseamnă Sub-23?? …cînd orice prost vede că este PESTE-23? 😀

Dar în ultima etapă, pe 8 mai 2019, această Neca Bagșiș „Sub-23“, ce vîrstă va avea?
Hai că vă rezolv tot io: 23 ani și 8 luni!
Dom Profesor Universitar, cum PM să fie 23 ani și 8 luni „Sub-23“??
În acel consiliu de tîmpiți, v-ați apucat acum să rescrieți legile matematicii? O fi Ghiță Ghiulangiul Noul Pitagora? V-a luat mințile aurul din ghiul?
Hai că de la alde Cojocaru, Meșca, Magdaș, Ștefănescu, Cardoș, Ghiță nu avem pretenții de intelect avansat, oameni de la țară, cu glod între dește, s-au văzut și ei cu funcție și se excită euforic fără să le pese de volei… Dar să faceți așa o dudă chiar domnia dumneavoastră, ăl mai de vază membru??? Rușinică, Dom Profesor Universitar!

Am explicat de mai multe ori cum se calculează vîrsta „Sub-X“. Pentru campionatul de volei 2018–2019, Sub-23 înseamnă NĂSCUT ÎN 1997 ȘI MAI TÎNĂR.
—–

În imbecilitatea lor, slugile au uitat IAR să specifice că jucătorul Sub-23 trebuie să fie… român! 🙂
Nici obligativitatea ca acesta să joace minim 20 de seturi pe durata campionatului nu este trecută în regulament!

Chestiile astea două sînt trecute separat într-o prosteală numită „Precizări“. Stimate slugi, „Precizările“ nu sînt REGULAMENT! Și în niciun caz, nu este admisibil ca regulamentul să zică una, iar precizările alta! 🙂

Dar aceste reguli privind desfășurarea campionatelor au fost aprobate de Adunătura Generală din martie, cum scrie la Statut, sau le-ați vomat în Consiliul Slujitor, la beție?

Vom reveni la prostiile din regulamente, că are balta pește muuult!

(Scuzați limbajul. Am încercat să vorbesc pe limba lor specifică, golănească, poate așa pricep mai ușor.)

Comentezi?